На основі багаторічного досвіду роботи в галузі телекомунікаційних проектів ми знаємо, що своєчасна та кваліфікована підтримка клієнтів є найважливішим елементом роботи з операторами зв’язку та провайдерами Інтернету.
Технічна та гарантійна підтримка по обладнанню Raisecom надається за наступним принципом:
1. Програмне забезпечення та документація надаються за запитом на support@tiacom.ua ;
2. Технічні консультації, допомога з налаштуванням, вирішення проблем з софтом і т.д. – надаються клієнтам, які придбали обладнання в Тіаком;
3. На усе обладнання, придбане в Тіаком – надається гарантія терміном 12місяців;
Всім своїм клієнтам ми надаємо консультації та технічну підтримку на всіх етапах як проектів модернізації, так і поточних проектів:
- початковий аналіз вимог замовника та аналіз наявної в нього мережної інфраструктури, можливостей модернізації мережі
- підготовка логічно завершених рішень на підставі цих вимог
- підготовка рекомендованих змін;
- створення та демонстрація працездатності рішення в лабораторії Tiacom
- надання комплектів обладнання для тестування та створення пілотних проектів
- встановлення та підтримка функціонування системи управління Raisecom Nview NMS
- інсталяція обладнання на об’єктах замовника з інтеграцією в існуючі мережі та систему управління
- цілодобові консультації (при необхідності з виїздом до замовника) щодо нового та вже інстальованого обладнання з гарантованим часом надання тимчасового вирішення або термінів усунення проблеми
- гарантійне та післягарантійне обслуговування/заміна обладнання
- інформаційна підтримка про вихід нових версій продуктів, актуальні версії програмного забезпечення, надання технічної документації.